• That happens when your product is damaged. Each product runs 2 quality checks – one in the factory, and another one when it is received in our stock. All though some packages are sealed though that they should not be opened before they get in your hand.

    Anyway, if you want your product returned or replaced, please write to live support and show them what the problem is. Issue will be discussed and we’ll get back to you. Time for messaging the live support is 1 month (if the product doesn’t have more than 1 month warranty). After 1 month – “I swear to my dogs shit I haven’t used the product!” Or “Yes of course I paid 119GEL but I had zero interest for it and I haven’t opened it for 4 months” will not be discussed by us. 

    Everything under 50GEL has no warranty. If you  don’t trust our quality control and you want to see for yourself, check the products on spot whenever they’re delivered by the carrier, make sure that everything is in proper shape/works and off you go.

    Products above 50GEL have a standard 1 month warranty unless mentioned otherwise in the description or product instruction. In case of defect we’ll take your product, check if the problem is caused by the manual damage and if not, then you’ll get the product replacement or a refund. Each of our product has at least 2 quality certificates. Vast majority of our costumers use our product for months or years. You can trust our quality and our support – we are not careless about our quality and image.

Carriers do not know what products are in the package. In case you’re paying cash, The carriers know how much should they get and how many products are in the package, as their bonus also depends on the number of items they carry.

Warehouse guys know what are in the package but they’ve got no idea TF you are. Carriers see you but they got no idea what the fuck is in the package, so no worries if you care about that.

After all, nobody’s gonna use your number or anything to spam you or start fucking sexting or something, because nobody from us even gives a shit!

Just marking this down because some of you weirdos think that if you get something from a sex shop, some retards with huge boners appearing from nowhere are gonna start chasing you and dick you down.

Should you trust us with your card details, email and the phone number? – Yeah.

When you pay for the order with a card, we can’t see your card details. It’s a separate big company of Unipay that runs the transaction. Google them if you want, we’re choosing the flawless for us and our shoppers.

As for your email and number – we don’t give a fuck about any of this. Your email will be used by our automatic mail system to send you automatically generated invoice when you start your order and notify you when the order is complete. Your number will be used by the carrier to contact you for the delivery. If you do not pick up – they’ll write you the SMS that they’re from Kiku. If your number is foreign, it’s likely that they’ll try to reach out to you through Whatsapp, Viber, Imo or something. If you’re not reachable, we’ll write you the email that hey – we can’t contact you because you’re a fucking ghost and hopefully you’ll ever get back to us.

That’s it. If you ever receive an SMS advertisement from Kiku, that’s not because you shopped with us. It could be because we decide that making the SMS advertisement is a good idea and address to the advertising company.

Pretty much that’s it.

ყველა საჭირო ინფორმაცია 1 გვერდზე​
ყველაფერი რაც გაინტერსებს შეგიძლია გაიგო აქ, დააჭირე შენთვის სასურველ გვერდს, ასევე ყოველთვის შეგიძლია მოგვწერო ჩვენს ფეისბუკ გვერდზე 
და თუ ჩემი პროდუქტი ყლეობაა?
  • ჩვენთან ყველა პროდუქტი მოწმდება ვიზუალურად , ფუნქციონალურად და დამატებითი აქსესუარების კუთხით (დამტენი, პულტი და ა.შ.)
  • თითოეული პროდუქტი გადის შემოწმებას ორჯერ, საწყობში მიღებისას და საწყობიდან გასვლისას.
  • მოწმდება პროდუქტის მუშაობა + იტენება თუ არა, შესაბამისად მოწმდება დამტენიც.
  • ის პროდქუტები კი, რომლებიც არაელექტროა, გადის ვიზუალურ შემოწმებას.
  • თუ ჩვენს კონტროლს არ ენდობი და გინდა თანხის გადახდამდე თვითონ შეამოწმო პროდუქტები, ამ შემთხვევაში შემოწმება უნდა მოხდეს კურიერის თანდასწრებით,
    დარწმუნდი რომ ყველაფერი გამართულია/მუშაობს და მერე შენ იცი.
  • ნებისმიერი სახის პრეტენზია პროდუქტების ვიზუალურ და ფუნქციურ მხარესთან დაკავშირებით მიიღება შეკვეთის ჩაბარებიდან 24 საათის განმავლობაში, ამიტომ პროდუქტები შეამოწმე იმავე დღეს როცა მიიღებ, რადგან მოგვიანებით დეფექტებთან დაკავშირებულ პრეტენზიებს ვალიდურად არ ჩავთვლით.
  • “-ბზშვყ არ გამომიყენებია; @@@ ლარი კი გადავიხადე მაგრამ ფეხებზე მეკიდა და 4 თვე გაუხსნელად მედო”
    “-სამი თვის წინ ვიყიდე, ერთხელ გამოვიყენე მარტო და ეხლა აღარ მუშაობს” – არგუმენტები არ განიხილება.
  • დეფექტის აღმოჩენის შემთხვევაში მოგვწერე, პროდუქტს გამოგართმევთ, შევამოწმებთ და თუ ქარხნული დეფექტი ექნება, მაშინ შეგიცვლით.პროდუქტი შეცვლას ექვემდებარება შემდეგი პირობებით 
  • 50 ლარზე ქვემოთ გარანტია არ აქვს არც ერთ პროდუქტს.
  • 50 ლარიდან 150 ლარამდე პროდუქტებს აქვს 3 დღიანი გარანტია.
  • 150 ლარზე ზევით პროდუქტებს აქვს 1 კვირიანი გარანტია.
  • გამონაკლისია სატისფაიერის ვიბრატორები, რომელსაც 15 წლიანი გარანტია აქვთ.
  • რაც შეეხება პროდუქტების მოვლას და სისუფთავეს.
  • ის პროდუქტები რომლებიც იტენება, უკეთესია პირველ გამოყენებამდე ბოლომდე დაიტენოს (2-3 საათი)
  • გარეცხვის დროს უნდა გაირეცხოს მხოლოდ სილიკონის ნაწილი, წყალი არ უნდა მოხვდეს დატენვის წეტილში.
  • თუ ბატარეებზე მუშაობს, მაშინ წყალი არ უნდა მოხვდეს იმ ადგილას სადაც ბატარეები თავსება.
  • ასევე წყალი არ უნდა მოხვდეს პლასტმასის/მეტალის გარშემო.
    ანუ ნებისმიერი წერტილი საიდანაც შეიძლება რომ მექანიზმში წყალი შევიდეს, უნდა დაიცვა წყლისგან.
  • waterproof რომ უწერია ხოლმე, ეგ არ ნიშნავს რომ მთლიანად წყალგამძლეა ან ვანაში შეგიძლია გამოყენება.
  • თუ მაინც და მაინც ვანაში გამოყენების მუღამი გაქვს, მაშინ შეგიძლია პრეზერვატივი წამოაცვა და მოუკრა პირი ისე, რომ წყალი არ შევიდეს და პროდუქტი არ გაგიფუჭდეს.
  • მერე შეგიძლია იგრიალო.
Order processing and delivery

შეკვეთის გასაფორმებლად რეგისტრაცია არ გჭირდება.

  • დაამატე პროდუქტი ან პროდუქტები კალათში, რომლის შეძენაც გინდა.
  • თუ პროდუქტს კალათში დამატების ზემოთ უწერია პარამეტრის არჩევა, ეს ნიშნავს იმას, რომ პროდუქტს აქვს ფერისსტილის ან ზომის არჩევანი.
    ამიტომ ჯერ უნდა შეარჩიო ფერი, სტილი ან ზომა და შემდეგ დააჭირო კალათში დამატებას.
  • დამატების შემდეგ დააკლიკე კალათს, შემდეგ დააჭირე შეძენას და შეავსე ველები:
  • 1 მისამართი (ქალაქი, ქუჩა)
  • 2 ტელეფონის ნომერი
  • 3 მეილსაც თუ მიუთითებ კარგი იქნება, თუმცა აუცილებელი არ არის.
  • 4 თუ თბილისის გარეთ გინდა მიწოდება, მონიშნე შესაბამისი ველი
  • 5 აირჩიე გადახდის მეთოდი და დააჭირე შეკვეთის განთავსებას
  • შეკვეთის დასრულების შემდეგ დაეწერება რომ შენი შეკვეთა მიღებულია და ასევე დაეწერება შენი შეკვეთის კოდი.
  • თუ შეკვეთა სცდება 25 ლარს და უკვეთავ ისეთ პროდუქტს, რომელზეც მოქმედებს ფასდაკლება, (მაგალითად კამათლები, სტიკერები, 10 ლარიანი პრეზერვატივები და ა.შ.) მაშინ ჩექაუთისას კუპონების სექციაში ჩაწერე “discount” და პროგრამა ავტომატურად ჩამოაკლებს თანხას.
  • ჩექ აუთისას ავტომატურად არის მონიშნული ქეშით გადახდა, ასევე გაქვს არჩევანი გადაიხადო ბარათით საიტზევე, ან გადაიხადო ბარათით ადგილზე, გაითვალისწინე რომ ბარათით ადგილზე გადახდა შესაძლებელია მხოლოდ თბილისში. ასევე შეგიძლია გააკეთო საქართველოს ბანკის განვადებაც.
  • მას შემდეგ, რაც დაასრულებ შეკვეთის გაფორმებას ინვოისს მიიღებ იმეილზე (თუ კი მიუთითებ, რა თქმა უნდა).
    ეგაა სულ
  • და აგერაა ვიდეო ინსტრუქცია, სანახავად დააკლიკე

მიწოდება

  • მიტანის სერვისი მუშაობს ყოველ დღე, შაბათ-კვირის ჩათვლით.
    (გარდა გამონაკლისი შემთხვევებისა, რომლის შესახებაც წინასწარ იქნები ინფორმირებული)
  • 14:00 – მდე მიღებული შეკვეთები ბარდება იმავე დღეს, 14:00 -ის შემდეგ მიღებული შეკვეთები ბარდება მეორე დღეს.
  • შეკვეთების მიწოდება იწყება 14:00 -ის შემდეგ.
  • შეკვეთის მიწოდებასთან დაკავშირებით კურიერი გიკავშირდება 12:00-14:00 შუალედში და გითანხმდება მიწოდების საათზე.
  • შეკვეთის მიღებიდან ნახევარ და 1 საათში შეკვეთის მიწოდება არ ხდება.
  • ცენტრალურ უბნებში და მეტროებთან მიწოდება უფასოა, ან +3, +5 ლარი. მიწოდების საფასურს ადგენს კურიერი მანძილიდან გამომდინარე.
  • +5 ლარი ემატება ისეთ მისამართებზე როგორიც არის: ზაჰესი, ავჭალა, ორხევი და ასე შემდეგ. რუსთავის გზატკეცილი და ფონიჭალა თბილისი არ არის და მოქმედებს თბილისის გარეთ მიწოდების სერვისი

შეფუთვა ყოვლეთვის ანონიმურია

  • კურიერმა არ იცის რა მოაქვს, თუმცა თავისთავად იცის სადაც მუშაობს.
  • ჩვენს შეფუთვებს არ აქვს არანაირი ლოგო, სტიკერი და ა.შ.

მიწოდება თბილისის გარეთ

  • თბილისის გარეთ მიწოდებას უზრუნველყოფს ჩვენი პარტნიორი საკურიერო კომპანია (საქართველოს ფოსტით არ ვაგზავნით).
  • მიწოდება ხდება 3-5 სამუშაო დღის ვადაში (შაბათი და კვირა, ასევე ოფიციალური დასვენების დღეები არ არის სამუშაო დღეები).
  • ჩვენ არ ვიცით კონკრეტულად რომელ დღეს მოგიტანენ ამანათს, ამიტომ დაელოდე კურიერის ზარს.
  • შეფუთვა არის ანონიმური და კურიერმა არ იცის რა დევს შიგნით.
  • თბილისის გარეთ მიწოდების საკომისიო არის 5 ლარი.
  • თანხის გადახდა შესაძლებელია როგორც ბარათით საიტზევე, ასევე ქეშით კურიერთან.
Anonymity

ანონიმურობა რა თქმა უნდა დაცულია როგორც შენი, ასევე იმ პროდუქტის თუ პროდუქტების რომლებსაც ყიდულობ.

პროდუქტს მიიღებ ანონიმური შეფუთვით რომელსაც გარედან არ აქვს ლოგო და არანაირი საცნობი ნიშანი.

რაში გვჭირდება შენი მეილი და ტელეფონის ნომერი?!
იმეილზე მოგდის ინვოისი.
არის შემთხვევები რომ ციფრი გეშლება, ხან ერთით მეტია, ხან ერთით ნაკლები, ხან მიუწვდომელია.
ასეთ შემთხვევაში გწერთ მეილზე რომ ნომერი გადაამოწმო, ასევე გწერთ კურიერის ნომერს რომ თავად შეძლო დაკავშირება.
აი ამისთვის გვჭირდება მეილი.
ტელეფონის ნომერი გვჭირდება იმისთვის რომ კურიერმა შეძლოს ადრესატთან მარტივად დაკავშირება, საათზე შეთანხმება და ასე შემდეგ.

არავინ გამოიყენებს შენს ნომერს და სხვა ინფოებს იმისთვის რომ დაგსპამოს, ნუდები გამოგიგზავნოს და ა.შ.
რადგან ჩვენთან, კურიერების ჩათვლით, ყველას კიდია ვინ რას ყიდულობს!

პრინციპში სულ ესაა

შეფუთვა

ჩვენ ვიყენებთ ლამაზ, ანონიმურ შეფუთვებს ან პატარა გაუმჭვირვალე პაკეტებს. სასაჩუქრე შეფუთვების გაკეთებაც მოსულა!

კურიერი

კიკუს ყავს თავისი პირადი კურიერები რომლებიც რწმუნდებიან იმაში რომ წინასწარ იცი როდის მიიღებ შენს რამეებს, გაწვდიან მალე და ჯიგრულად.

პროდუქცია და მარაგები

We have our own stock and exclusive partnership with some of the suppliers, so there is some good stuff that is unique at our strore!